Obchodní podmínky
Vymezení pojmů
Provozovatelem internetové stránky (e-shopu) Jejmoda.cz je společnost VerMart, s.r.o se sídlem Krajné Čierno 26, 09003 Ladomirová, Slovenska republika. IČ: 50 726 561 DIČ: 2120455359 , DIČ: SK2120455359.
Prodávajícím je společnost VerMart, s.r.o se sídlem Krajné Čierno 26, 09003 Ladomirová. IČ: 50 726 561 DIČ: 2120455359, DIČ: SK2120455359.
Kupujícím je každý návštěvník e-shopu, který prostřednictvím e-shopu vytvořil objednávku. Pro účely zákona č. 12/2003 102/2014 Sb. se spotřebitelem rozumí fyzická nebo právnická osoba, která nenakupuje zboží pro účely jeho prodeje jiným osobám, za účelem podnikání nebo výkonu zaměstnání či povolání.
E-shopem je počítačový systém umístěný v síti internet s veřejným přístupem, který umožňuje objednávání zboží nebo služeb.
Zbožím nebo službou jsou všechny produkty zveřejněny na stránkách e-shopu.
Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání v e-shopu výběrem zboží nebo služeb kupujícím včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře.
Kupující plně uznává elektronickou komunikaci především prostřednictvím e-shopu, e-mailové komunikace i telefonické komunikace.
Odpovědná osoba a kontakt
Veronika Berežná. E-mail: info@jejmoda.cz, Tel: 00421944 991 501
1) O registraci
1.1 Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu na portálu Jejmoda.cz a nebudou poskytnuta třetím osobám ani jinak zneužita. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu www.jejmoda.cz.
1.2 Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce a velikost jednotlivých e-mailových zpráv nepřekročí 50kB. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoli zrušit na e-mailové adrese: info@jejmoda.cz, nebo na uvedené pevné adrese.
1.3 Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.
2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva
2.1 Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
2.2 Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné vyplnění všech registračních formulářů.
2.3 Uzavřením kupní smlouvy kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem samotným uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
2.4 Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a zásilka již bude expedována má prodávající nárok si účtovat poplatek za uskladnění nepřevzatého zboží ve výši 280kč. Zásilka je vzhledem ke druhu dopravci uskladněna po dobu tří dnů, kdy se společnost GLS kurér pokouší se zákazníkem každý den spojit. U společnosti Zásilkovna po dobu 7 dnů, kdy zásilka čeká na vyzvednutí na zvolené pobočce uskladnění.
3) Storno objednávky
3.1 Objednávku lze stornovat do 24 hodin od přijetí objednávky do našeho systému, a to prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky. Po době 24 hodin je objednávka zpracována a zboží již zasíláno k nám a není možné jej stornovat. Takovou storno objednávku považujeme za zrušenou. Při zrušení objednávky je nutno uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky. V případě zrušení objednávky neúčtujeme žádné penále ani jiné poplatky související se stornem objednávky.
3.2 Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
4) Cenové podmínky
4.1 Kupní cena zboží nabízeného Prodávajícím prostřednictvím jejmoda.cz je uvedena vždy vedle vybraného zboží a představuje plnou cenu za zboží s DPH Jsme plátci DPH.
4.2 Ceny jsou v měně: CZK
4.3 Ceny produktů se mohou v čase měnit. Na změnu ceny kupujícího předem upozorníme formou mailu při konkrétní objednávce. Kupující má v případě změny dohodnuté ceny právo od smlouvy odstoupit.
4.4 V případě, že se na jejmoda.cz objeví u některého zboží cena evidentně vadná. pokud jde o zboží běžně dostupné a všeobecně známé a jeho cena se odlišuje od ceny obvyklé, nebo z důvodu vady systému se u zboží objeví cena "0 EUR" nebo jiná vadná cena, Prodávající nemá povinnost zboží dodat za cenu vadnou, ale může Kupujícímu nabídnout dodání to aru za cenu řádnou. Pokud Kupující v tomto případě s řádnou cenou zboží nesouhlasí, může od Kupní smlouvy odstoupit.
5) Druhy dopravy veřejnými přepravci:
5.1 Zboží je doručováno přepravní firmou PPL kurýr nepo Zásilkovna.
5. 2 Poštovné a balné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 170kč při prerpave v rámci České republiky. Cena za přepravu se zobrazuje ihned při vytváření objednávky. Přeprava při platbě předem na účet, případně při platbě platební kartou je účtována částkou 120€. Při výběru Zásilkovny je cena za doručení 100kč a dobírka je účtována částkou 20Kč
5.3 Vrácení zásilky je možná do 14 dnů od doručení.
5.4 Cena přepravy společností PPL kurýr zahrnuje doručení na adresu uvedenou v objednávce. Pokud si kupující bez předchozího písemného odstoupení od smlouvy nepřevezme zboží na místě určeném kupujícím nebo v časovém rozsahu, který si kurýr s kupujícím předem dohodl, vzniká prodávajícímu nárok na uplatnění náhrady za vzniklou škodu ve výši skutečných nákladů na pokus o neúspěšné doručení objednávky.
5.5 Dodání zboží na území členských států Evropské unie, příp. jiných států uskutečňujeme na základě předchozího souhlasu a vzájemného písemného odsouhlasení si ceny za poštovné a balné a příp. dalších dodacích podmínek mezi kupujícím a prodávajícím.
5.7 Zásilka je obvykle doručena do 48 hodin od odeslání objednávky. O odeslání je zákazník informován e-mailem.
6) Záruka
6.1 V balíku vždy naleznete fakturu. Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. V případě, že se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může kupující uplatnit reklamaci.
6.2 Záruční doba trvá 24 měsíců s výjimkami stanovenými Zákonem.
6.3 Pokud je kupující podnikatel a výrobek kupuje pro podnikatelskou činnost, záruční doba se řídí záručními podmínkami výrobce v souladu s § 429 ods. 2 Obchodního zákoníku.
6.4. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou kupující nemohl používat zboží z důvodu záruční opravy zboží.
6.5 Všechny právem uplatněné jsou v záruční době bezplatné. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým používáním.
6.6 Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako kdyby se jednalo o neodstranitelnou vadu.
7) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace
7.1 V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to dle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, jestliže kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví v průběhu šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jeho převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
7.2 Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem. Doba je stanovena na 24 měsíců.
8) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy
8.1 Je-li kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Kupující má právo v rámci této lhůty po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako je obvyklé v obchodě, a to v rozsahu potřebném ke zjištění povahy, charakteristik a fungování zboží. Kupující je zodpovědný za jakékoli snížení hodnoty zboží.
Ustanovení v této části výslovně neplatí pro právnické osoby a pro fyzické osoby-podnikatele, jakož i fyzické osoby-nepodnikatele nesplňující definici v zákoně č.j. 108/2000 Sb.
8.2 V případě odstoupení od smlouvy zákazník kontaktuje prodávajícího e-mailem nebo na jiném trvalém nosiči.
8.3 Zboží je třeba vrátit do 14 dnů od obdržení.
8.4 Kupující má právo v rámci této lhůty po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako je obvyklé při nákupu v klasickém „kamenném“ obchodě, a to v rozsahu potřebném ke zjištění povahy, charakteristik a fungování zboží. Kupující je zodpovědný za jakékoli snížení hodnoty zboží.
8.5 V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží se sníženou hodnotou, které je používáno (za používání se bere i jiná výrazná vůně zboží), poškozené nebo neúplné, bude takové zboží zasláno zpět na adresu kupujícího. Zboží musí být v původním stavu kompletní as originálním obalem, bylo-li ke zboží dodáno. Nesmí být praný, navoněný, nošený a poškozený. Zboží může být použito pouze pro účely vyzkoušení, stejně jako v kamenné prodejně. V případě poškození zboží dalším používáním si vyhrazujeme právo na náhradu škody. Pokud je ztráta hodnoty zboží způsobena manipulací, která není potřebná k přezkoumání povahy charakteristik a fungování zboží. Vyhrazujeme si proto právo na snížení částky vrácené za zboží.
8.6 Při vrácení zboží zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. (fakturu) Zboží doporučuji sbalit tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny na bankovní účet (nezapomeňte jej uvést) a to obvykle do 14 pracovních dnů od obdržení zásilky.
8.7 V souladu s ust. § 7 odst. 1 písm. 6 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku kupující nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele, nebo zboží, které vzhledem k jeho vlastnostem nelze vrátit (jde speciálně objednané zboží podle požadavku zákazníka, které lze objednat telefonicky nebo e-mailem po vzájemné dohodě, jelikož tyto objednáváme u dodavatele zvlášť pro každého spotřebitele.
8.8. Zákazník má právo seznámit se s tabulkou rozměrů. Tabulka rozměrů je orientační, proto má zákazník právo si bundu vyzkoušet a do 14 dnů bez udání důvodu vrátit, pokud mu zboží nesedne.
8.9 V případě, že zboží nakupujete v souvislosti s vaší podnikatelskou činností (o čem rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení nevzniká, nakolik obchodní zákoník tuto možnost neumožňuje.
9) Způsoby úhrady
9.1 Kupující má možnost platit formou dobírky při přebírání u kurýra. Objednané zboží Vám zašleme prostřednictvím kurýrní společnosti GLS kurýr nebo Zásilkovna a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti.
9.2 Kupující má právo výběru platby i předem na účet prostřednictvím převodu.
Objednané zboží Vám zašleme prostřednictvím kurýrní společnosti GLS kurýr nebo Zásilkovna a při převzetí toto zboží již nebudete hradit.
10) Reklamace
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené nebo nefunkční, postupujte podle reklamačního řádu v bodě 11. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodě 8.
11) Reklamační řád
11.1 Tento reklamační řád se vztahuje na zboží, které bylo zakoupeno na stránce jejmoda.cz. Záruční doba na veškeré zboží je 24 měsíců, pokud není u konkrétního výrobku uvedeno jinak. Plyne ode dne převzetí zboží
11.2 Reklamace se uplatňuje v sídle Prodávajícího. Zboží proto zasílejte na adresu:
Jejmoda.cz
VerMart, s.r.o
Krajné Čierno 26
09003 Ladomirová
11.3 Zboží je třeba zaslat Prodávajícímu. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. (fakututu) Vždy prosím k balení použijte vhodný materiál, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
11.4 Přeprava k prodejci je hrazena kupujícím.
11.5 Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté as náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.
11.6 Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako kdyby se jednalo o neodstranitelnou vadu.
11.7 Chybné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude opraveno.
11.9 O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně telefonicky Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.
11.10 Prodávající v plné míře odpovídá za sledování běhu lhůty pro reklamaci v souladu s příslušným ustanovením Zákona č.j. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele a Občanského zákoníku a bezodkladné kontaktování zákazníka o vyřízení reklamace v zákonem určené lhůtě formou e-mailu, telefonem, resp. doporučeného dopisu.
11.11 Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato jen řádně vyčištěno.
Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.
Vaše Jejmoda
Obchodní podmínky jsou platné od 02.10.2015 do odvolání.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.