1.OBECNÁ USTANOVENÍ A VYMEZENÍ POJMŮ
1.1 Tento reklamační řád byl zpracován podle Občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího odpovědnosti za vady (dále jen „ Reklamace“).
1.2 Prodávajícím je společnost VerMart, s.r.o se sídlem Krajné Čierno 26, 09003 Ladomirová. IČ: 50 726 561 DIČ: 2120455359 , IČ DPH: SK2120455359. Jsme plátci DPH.
1.3 Kupující je subjekt, který s Prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi Zboží.
2. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
2.1 Pokud Zboží vykazuje zjevné vady, tzn. zejména je-li Zboží Kupujícímu prodáno v poškozeném transportním obalu, je Kupující oprávněn Zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění Prodávajícího nebo na vrácení kupní ceny dle zvolení Kupujícího.
2.2 Záruka se nevztahuje na mechanické poškození zboží kupujícím, používání zboží v neodpovídajících, resp. nevhodných podmínkách, neodborné zacházení, zanedbání péče o zboží, nesprávnou manipulaci a používání zboží, nesprávné ošetřování zboží. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a nelze reklamovat. Prodávající si zároveň vyhrazuje právo nevracet za takové zboží peníze a právo nezaměnit jej za jiné zboží. Všechny záruční opravy jsou v případě, že do doby jejich uplatnění nezanikl nárok na uplatnění záruky dle předchozího bodu bezplatné.
2.3. Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními Zákona, trvá tedy 24 měsíců, s výjimkami stanovenými Zákonem.
2.4. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno písemné prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy, se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly.
3. VYBAVENÍ REKLAMACE
3.1 Reklamace se uplatňuje v sídle Prodávajícího. Zboží proto zasílejte na adresu:JejmodaVerMart, s.r.oKrajné Černo 2609003 Ladomirová
Reklamační formulář si můžete stáhnout ZDE.
3.2 Zboží je třeba zaslat Prodávajícímu. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. (fakturu) Bez dokladu o koupi nebude reklamace akceptována. Vždy prosím k balení použijte vhodný materiál, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
3.3 Přeprava k prodejci je hrazena kupujícím.
3.4 Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté as náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.
3.5 Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako kdyby se jednalo o neodstranitelnou vadu.
3.6 Chybné nebo poškozené zboží bude opraveno nebo vyměněno.
3.7 O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně telefonicky Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.
3.8 Prodávající v plné míře odpovídá za sledování běhu lhůty pro reklamaci v souladu s příslušným ustanovením Zákona č.j. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele a Občanského zákoníku a bezodkladné kontaktování zákazníka o vyřízení reklamace v zákonem určené lhůtě formou e-mailu, telefonem, resp. doporučeného dopisu.
3.9 Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato jen řádně vyčištěno.
4. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ4.1 V případě jakékoli Reklamace informuje Kupující Prodávajícího o uplatnění reklamace a dohodne se s ním na nejvhodnější formě reklamačního postupu
4.2 Vztahy neupravené v reklamačním řádu řídí se Občanským zákoníkem nebo Zákonem o ochraně spotřebitele. Pokud uvedené právní předpisy upravují podmínky smluvního vztahu výhodnější pro spotřebitele než reklamační řád, platí příslušná zákonná ustanovení.
4.3 Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 8.9.2015. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.
V případě, že si přejete zboží reklamovat, kontaktujte nás.
ZÁRUKA
Záruční doba na zboží je 24 měsíců ode dne uzavření kupní smlouvy, pokud není stanovena jiná záruční doba pro konkrétní zboží, a běží ode dne převzetí zboží a potvrzení potřebných dokumentů souvisejících se zbožím oprávněnou osobou. Záruční doba 24 měsíců platí při prodeji zboží na soukromou potřebu [§ 620 ods. 1 občanského zákoníku]. Pokud je kupující podnikatel a výrobek kupuje pro podnikatelskou činnost, záruční doba se řídí záručními podmínkami výrobce v souladu s § 429 ods. 2 Obchodního zákoníku.
Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou kupující nemohl používat zboží z důvodu záruční opravy zboží.
V případě výměny zboží za nové obdrží kupující doklad na kterém bude uvedeno vyměněné zboží. Případné další reklamace se uplatňují na základě původního dodacího listu a tohoto reklamačního dokladu. V případě výměny zboží začíná běžet záruční doba ode dne převzetí nového zboží, avšak pouze na nové zboží. Veškeré záruční opravy uplatněné právem jsou bezplatné. Reklamační řád je platný od 08.09.2015 do odvolání